sobota, 15 czerwca 2019

Lewicowe ciśnienie na szkło


Kto przeprowadził szczegółowy wywiad hodowlany z rolnikiem, właścicielem stada z Ciecierzyc i powiadomił ministra Ardanowskiego wszystkimi dostępnymi kanałami (pocztą elektroniczną, telefonicznie oraz na Instagramie), weterynarię krajową, gorzowską, gorzowski i lubuski oraz krajowy ARiMR, a także Ministerstwo Rolnictwa, w tym dział prawny, a także wójta gminy Deszczno o tym, że

wszystkie krowy Pawła Skorupy z gminy Deszczno są identyfikowalne i przez to nie podlegają zabiciu i utylizacji?

Kto na tej podstawie i podstawie gospodarnej I etycznej wnioskował o nie zabijanie krów i zwrocie ich dla Pawła Skorupy?
Kto przyczynił się do uratowania życia krów z gminy Deszczno?

Izabella INDIANKA Redlarska
Rzecznik Praw Hodowcy



Kto się fotografuje z ministrem rolnictwa i zbiera laury za starania i skuteczność Indianki?

- Karolina Kuszlewicz, feministka czyli lewicowa reprezentantka cywilizacji śmierci, zwolenniczka zabijania nienarodzonych dzieci oraz towarzystwo etyczne.

Ja uratowałam krowy dla dobra hodowców, ich hodowli i ich zwierząt, a lewacy sobie przypisują mój sukces - jakie to typowe wśród lewactwa ;)



Faktycznie część spraw wagi państwowej załatwiałam
 jadąc rowerem do Olecka, 
😀😀😀 
głównie dlatego spóźniłam się na swoją sprawę sądową.

Oczywiście odwodnienie i wyczerpanie organizmu 
uniemożliwiło mi kontynuowanie jazdy do sądu.
Na rogatkach miasta całkiem opadłam z sił.
 Wylądowałam w szpitalu pod kroplówką, ale krowy uratowałam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz